EUR
  • Eenvoudig betalen via iDeal en Bancontact
  • Gratis verzending vanaf € 75,- in Nederland en België, anders € 4,95
  • Snelle levering, ook in België

Dé webshop voor verbanddozen en EHBO-kits

Op zoek naar de beste producten op het gebied van verbanddozen, EHBO-kits en eerste hulp producten? Welkom bij Verbandkoffers.nl, dé webshop die al sinds 2008 uw betrouwbare adres is. Ons centrale magazijn is gevestigd in Breda. Hier beheren wij onze grote eigen voorraad zodat bestelde producten direct worden ingepakt en uw bestelling binnen 24 uur wordt verzonden.

Wij zijn onderdeel van Allesveilig.nl, een toonaangevende naam op het gebied van beveiligingsproducten. Door deze samenwerking kunt u erop vertrouwen dat wij niet alleen professionele EHBO-uitrusting voeren, maar ook kennis hebben over veiligheid binnen organisaties. Met verstand van zaken helpen wij u om de juiste keuze te maken.

Bereikbaarheid klantenservice

Van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur.

Telefoon: 085 - 4884070
E-mail: Via onze contactpagina kunt u ons een e-mail sturen

Postadres:

Nederland:
Allesveilig.nl
Da Vincilaan 33
6716 WC Ede
NL

België:
Allesveilig.nl
Vijvers 4
8210 Loppem
BE

Rekeningnummer ING: NL 95 INGB 000 680 5479
BIC code: INGBNL2A
Kamer van Koophandel: 89257359
BTW nummer: NL 864926200B01

Overzichtelijke website met groot assortiment

Onze webwinkel heeft een duidelijke structuur waardoor u snel vindt wat u zoekt. Wij streven ernaar om ons assortiment up-to-date te houden met de nieuwste producten. Bij ons betaalt u geen verzendkosten bij orders boven €75,- (excl btw).

Ook staan wij open voor zakelijk maatwerk, waarbij we bijvoorbeeld medewerkers kunnen opleiden in het gebruik van bepaalde materialen of adviseren over de optimale inrichting van de bedrijfshulpverlening.

Verbandkoffers.nl - meer dan alleen verbanddozen

Wij bieden naast onze kernproducten ook extra diensten aan. Zo houden wij u graag op de hoogte via onze nieuwsbrief, waarin we productontwikkelingen delen en tips geven over EHBO- en veiligheidsmaatregelen. Ook kunt u ons telefonisch bereiken voor deskundig advies over welke producten u het beste kunt gebruiken binnen uw organisatie.

Onze webshop is 24 uur per dag open om bestellingen te plaatsen en betalen kan eenvoudig met iDeal en Bancontact.

Plaats vandaag nog uw bestelling!

Zorg dat uw organisatie goed is voorbereid bij ongevallen, calamiteiten of incidenten door professionele materialen in huis te halen. Bij verbandkoffers.nl vindt u alles wat u nodig heeft onder één dak. Plaats vandaag nog uw bestelling en profiteer van onze uitstekende service en snelle verzending.

Bij ons bent u in goede handen!

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!