EUR
Toevoegen aan winkelwagen
op basis van 0 beoordelingen
Huismerk Verbanddoos B basic

De verbanddoos B basic is een compacte verbanddoos met voldoende inhoud. De afmetingen van de verbanddoos zijn 26x9x21 cm. Lees meer.

€19,95 Incl. btw
Backorder
Op werkdagen besteld voor 16:30, dezelfde dag verzonden
  • Klanten beoordelen ons met een 8,9 uit 6.500+ reviews
  • Eenvoudig betalen via iDeal en Bancontact
  • Gratis verzending vanaf € 75,- in Nederland en België, anders € 4,95
  • Snelle levering, ook in België

Productomschrijving

Complete en betaalbare verbanddoos

Met de Verbanddoos B basic heeft u een complete en betaalbare EHBO-kit in handen. De kit is speciaal samengesteld voor thuisgebruik, op kantoor of in de auto. In de kit zitten alle benodigde materialen en hulpmiddelen om eerste hulp te kunnen bieden bij kleine ongelukjes en verwondingen.

Makkelijk in gebruik

De Verbanddoos B basic is ontworpen om gemakkelijk in gebruik te zijn. De inhoud van de kit is overzichtelijk geordend, zodat u snel kunt vinden wat u nodig heeft. De materialen en hulpmiddelen zijn van hoge kwaliteit en zeer geschikt voor gebruik bij kleine verwondingen. De kit is compact van formaat en kan gemakkelijk worden opgeborgen.

Geschikt voor diverse situaties

Of u nu thuis bent, op kantoor werkt of onderweg bent, de Verbanddoos B basic is geschikt voor diverse situaties. De kit bevat niet alleen de standaard EHBO-benodigdheden, maar ook extra materialen zoals een reddingsdeken en een noodfluitje. Hierdoor bent u altijd goed voorbereid op noodsituaties.

Specificaties

Artikelnummer
EAN Code
08720874035657
SKU

Reviews

0 sterren op basis van 0 beoordelingen
0 beoordelingen
Heb je vragen over dit product?
Of heb je hulp nodig bij je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!